پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
2317
-
الف
+

مروری بر تازه‌ترین خبرهای فرهنگی هنری

در این بسته خبری، مروری بر تازه‌ترین خبرهای فرهنگی هنری خواهیم داشت.

در این بسته خبری، مروری بر تازه‌ترین خبرهای فرهنگی هنری 24 ساعت گذشته ایران و جهان خواهیم انداخت.

به گزارش آی‌فیلم، سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر در بخش‌های غیررقابتی و رقابتی برگزار می‌شود که فراخوان بخش غیر رقابتی این جشنواره امروز منتشر شد. این دوره از جشنواره هم‌زمان و در گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران از تاریخ ۲۸ بهمن تا ۳ اسفند ۱۳۹۹ برگزار خواهد شد.

بهلولی، عضو تیم پزشکی استاد شجریان گفت: شب گذشته استاد شجریان با وضعیت بسیار بد و با کاهش فشار خون و عفونت شدید در ناحیه  بدن و کیسه صفرا به بیمارستان جم تهران منتقل شد و در حال حاضر در بخش ICU بستری است. وی در ادامه افزود: میزان هوشیاری استاد محمدرضا شجریان به عدد ۵ رسیده است و او در حال حاضر در کما به سر می‌برد.

اسامی ۳۲ فیلم کوتاه پذیرفته شده در بخش ملی جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اعلام شد؛ که در میان آنها ۱۸ فیلم کوتاه پویانمایی و ۱۴ فیلم کوتاه زنده برای نمایش در بخش ملی سی و سومین دوره این جشنواره به چشم می‌خورند.

ابراهیم حسن‌بیگی و مصطفی راضی جلالی در احکام جداگانه‌ای از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به ترتیب به عنوان دبیر علمی و دبیر اجرایی سیزدهمین دوره جایزه ادبی جلال آل احمد منصوب شدند.

فیلم سینمایی «سریع و خشن ۹» که قرار بود ۲۲ می ۲۰۲۰ (2 خرداد 1399) اکران شود به دلیل شیوع کرونا در تمامی کشور‌های جهان با تعویق روبرو شد، تا اینکه امروز به صورت رسمی اعلام شد که این فیلم ۲۸ ماه می‌سال ۲۰۲۱ (7 خرداد 1400) اکران جهانی خود را آغاز خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

آخرین خبرها از دنیای سینما و تئاتر

مروری بر تازه‌ترین خبرهای فرهنگی هنری

مروری بر آخرین خبرهای فرهنگی هنری

ا.ا / س.م

نظر شما
ارسال نظر